Gofry biszkoptowe.


     Pyszne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Nasze ulubione. Polecam ;)


Składniki na gofry biszkoptowe
3 jajka
szczypta soli
2 łyżki cukru
100 ml mleka
3 łyżeczki oleju
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
170 g mąki pszennej
     Białka ubijamy ze szczyptą soli na sztywną pianę, dodajemy cukier i nadal miksujemy, aż piana będzie lśniąca, a cukier się rozpuści. Następnie dodajemy kolejno po 1 żółtku, mleko, olej i miksujemy na najniższych obrotach, gdy składniki się połączą odkładamy mikser. Do gładkiej masy dodajemy przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Mieszamy łyżką i odstawiamy na 5 minut. Po tym czasie gotową masę przekładamy porcjami do gofrownicy i pieczemy, aż gofry się zarumienią. Gotowe!



Komentarze

  1. Wyglądają cudownie i tak lekko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamuniu jak ja uwielbiam gofry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Tylko nie lubię ich piec :( jak dla mnie to trwa wieki.

      Usuń
  3. Ale apetycznie wyglądają! Nie ma jak domowe gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to szykuj się na gości, zaraz jestem :-) uwielbiam gofry a te twoje wyglądają rewelacyjne, ja poproszę z cukrem pudrem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie gofry to niebo w buzi :) podzielisz się ze mną? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gofry przecudnej urody, porywam jednego na śniadanie - pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię gofry ,chrupiące ,koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam, smaki mi narobiłaś. Z domowym dżemikiem mniam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wyglądają i tak letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię takie córce do szkoły, uwielbia je

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz