Koktajl jogurtowo-pomidorowy ze szczypiorkiem.

     Nie wiem jak Wy, ale ja gdy na zewnątrz upał, uciekam z kuchni, moszczę sobie wygodny leżaczek w cieniu, najlepiej w jakimś przewiewnym miejscu, z dala od żaru buchających garów, czy piekarnika. Nie bardzo uśmiech mi się wymyślne gotowanie, ma być szybko, pysznie i orzeźwiająco. Toteż zamarynowałam kawał karczku zgodnie z tym przepisem, zameldowałam Mężowi, że będzie grill (ku jego uciesze), wygodnie rozłożyłam się na leżaczku pozostawiając memu Jedynemu pełne pole do popisu :-) Przygotowałam jedynie swojską sałatę z dresingiem i koktajl jogurtowo-pomidorowy ze szczypiorkiem, który bardzo, bardzo lubimy, szczególnie w upalne dni. Z powodzeniem zastępuje mi drugie śniadanie, czy kolację. Jest zdrowy, pyszny i orzeźwiający! Polecam!!!

Składniki na koktajl jogurtowo-pomidorowy ze szczypiorkiem
400 g jogurtu naturalnego
400 g obranych i pokrojonych pomidorów (poza sezonem mogą być z puszki)
szczypiorek (do smaku)
sól
pieprz
     200 g pomidorów miksujemy w blenderze, dodajemy pozostałe pomidory (jeśli używamy pomidorów z puszki ten etap pomijamy), jogurt, dokładnie mieszamy, doprawiamy solą i pieprzem, dosypujemy garść szczypiorku, mieszamy i gotowe :-)





Komentarze

  1. takiej kombinacji jeszcze nie piłam


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, smakuje jak mizeria z pomidorów :)
      Już zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawa propozycja na lato, muszę koniecznie zrobić, tym bardziej, że szczypiorek na działce obrodził na maksa - pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też rośnie jak szalony ;)
      Polecam i gorąco pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz